Les campanyes de promoció del Pas de la Casa reparteixen més de 16.000 butlletes

Els premis repartits han consistit en unes vacances pagades per valor de 3.000 euros, 3 iPhone XS i 3 forfets de temporada de Grandvalira

La campanya 'El Pas de la Casa t'espera', que es va tancar el diumenge 2 de juny, ha repartit 10.007 butlletes. Aquest dilluns es va fer el sorteig dels guanyadors davant del saig. Els premis repartits han consistit en unes vacances pagades per valor de 3.000 euros, 3 iPhone XS i 3 forfets de temporada de Grandvalira.

La campanya d’incentivació del comerç intern destinada a residents andorrans s’ha desenvolupat entre l'11 de maig i el 2 de juny. Aquesta acció, impulsada des del Govern amb col·laboració d’Andorra Turisme i el comú d’Encamp, es va incloure dins les mesures excepcionals per tal d'atendre i donar solucions al teixit econòmic i empresarial del Pas de la Casa, per pal·liar les conseqüències derivades del tancament durant gairebé tres setmanes de la carretera que accedeix a França.

Així, durant el període de la campanya, els residents andorrans podien accedir a aquest sorteig mitjançant butlletes bescanviables, per cada vint euros de tiquet de compra o consum realitzats en establiments comercials legalment registrats al Pas de la Casa.

D'altra banda, la campanya 'L'accés au Pas de la Casa est ouvert' que es va allargar fins el 2 de juny va repartir un total de 6.527 butlletes a no residents. El sorteig es va celebrar aquest dilluns davant del saig i van sortir escollits els guanyadors de les tres estades a Andorra per a dues persones i els tres guanyadors del tres forfets d'esquí per a la temporada que ve a Grandvalira.

Els participants obtenien una butlleta per cada 20 euros de despesa realitzada en algun establiment del Pas de la Casa. Aquesta iniciativa anava dirigida sobretot al mercat francès amb la voluntat de reforçar la comunicació de la reobertura de l'RN22 i d'incentivar les compres al Pas de la Casa després d'uns vint dies de tancament de la carretera que connecta amb França.

La campanya ha comptat amb la col·laboració del comú d'Encamp i Grandvalira i, a part de la posada en marxa d'aquest sorteig, també es van realitzar insercions publicitàries en diferents mitjans de proximitat francesos. A més, a partir del 10 de juny s'inicia la campanya de comunicació de rebaixes d'estiu també al mercat francès, i així es continua promovent el producte de compres.