ESPIC es presenta a Madrid en un fòrum professional del sector

El director del 'contact center' andorrà, Joan Foix, pronuncia una conferència en el marc de l'Expo Relación Cliente, que s'ha celebrat aquests dimecres i dijous a les instal·lacions de estadi Santiago Bernabéu

El 'contact center' ESPIC es va crear a principis d'aquest any / ARXIU ANA
Ana
07/10/2016
1 min

Andorra la VellaEl 'contact center' internacional ESPIC, amb seu a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha participat en el fòrum Expo Relación Cliente, que ha tingut lloc aquests dimecres i dijous a Madrid, a les instal·lacions de l’estadi Santiago Bernabéu. L'Expo Relación Cliente agrupa les principals empreses del sector dels 'call centers' i representa una oportunitat per conèixer l’actualitat de les solucions, serveis i metodologies per a la interacció i gestió del client.

El director d’ESPIC, Joan Foix, ha protagonitzat una de les conferències professionals en el marc de l'Expo Relación Cliente, un fòrum que inclou debats, xerrades i taules rodones sobre l’actualitat del sector, així com unes sessions formatives enfocades a la gestió de l’equip i del client. En aquest context, Foix ha pogut presentar i promocionar aquest nou 'contact center' que s’ha posat en marxa enguany a Andorra amb una trentena de treballadors, així com els serveis que presta i els avantatges que ofereix als clients. ESPIC es va crear fruit de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos, SA).

stats