Economia 21/09/2021

PdPaola engega un pla estratègic a cinc anys per ser més sostenibles

L'empresa, d'origen andorrà, preveu traslladar la seva producció per fer-la "de manera local"

E.C.
2 min
Humbert Sasplugas, cofundador de P de Paola, al nou espai de joieria de Pyrénées.

Andorra la VellaPdPaola, la marca de joieria creada per dos germans andorrans el 2014, Humbert i Paula Sasplugas, ven a més de 200 països a través de la seva plataforma digital. No ha estat fins aquest any, però, que han decidit expandir la seva presència a la botiga física amb l'objectiu de consolidar la seva imatge i iniciar un pla estratègic a cinc anys vista que els convertirà en una empresa més sostenible. El programa 'A l'Alça' ha pogut conversar amb el cofundador de l'empresa en motiu de l'obertura , aquest estiu, d'un espai propi a Pyrénées Andorra.

PdPaola preveu traslladar la seva producció a Europa

Tal com ha assegurat Humbert Sasplugas, cofundador y CEO de PdPaola, "per a l'empresa és molt important la traçabilitat del producte, així que volem treballar només amb materials que estiguin certificats per organismes internacionals, i que siguem capaços de dir de quin lot i quina fàbrica ve cada pedra, d'on surt la matèria primera i de quin país". En aquest sentit, ha avançat a 'A l'Alça', que portaran la producció que fan actualment a l'Àsia cap a Europa perquè es faci "de manera local", amb l'objectiu de tenir més control del procés d'elaboració i els acabats de les joies.

El nou 'corner' de PdPaola inaugurat a Pyrénées aquest estiu

El seu pla estratègic també ha impulsat la presència de la marca en centres comercials i grans magatzems de referència, com Pyrénées Andorra . "Tenim claríssim que el públic al qual podem arribar pels canals digitals és un públic molt concret, amb uns hàbits de consum també molt concrets, i canals de venda alternatius, com Pyrénées, ens obre les portes a què més persones ens coneguin", i ha afegit que "el cas de Pyrénées és molt especial perquè la marca va néixer aquí a Andorra, nosaltres som nascuts i criats aquí i ens feia molta il·lusió estar en un espai que representa tant pel país".

Els germans Sasplugas van començar el seu negoci amb una petita inversió de 200 euros i tancaran l'any amb una facturació de 40 milions. L'empresa va començar a treure el cap en botigues multimarca fa quatre anys, a través de distribuïdors internacionals que es convertien en representants de la marca, però l'espai propi creat recentment a Pyrénées, és per a ells un pas més en el seu camí per consolidar el seu nom.

stats