L'ARA.ad, 'media partner' de l'Andorra Ultra Trail Vallnord

La cursa d'enguany, que se celebrarà entre el 4 i el 9 de juliol, ja supera els 2.570 inscrits

Les empreses ARA Digital i Cims Màgics han signat aquest dilluns un acord de col·laboració pel qual l'ARA Andorra es converteix en el 'media partner' oficial de l'Andorra Ultra Trail Vallnord, que enguany tindrà lloc entre el 4 i el 9 de juliol. Mitjançant el conveni, l'ARA Andorra esdevé el diari oficial de la cursa, donant cobertura i difusió de les diferents informacions relacionades amb la prova que es vagin generant abans, durant i després de la seva celebració.

Així, l'ARA.ad es farà ressò de totes les qüestions que facin referència a l'esdeveniment, des del del ritme d'inscripcions fins al desenvolupament de les curses, passant per la captació de voluntaris, els preparatius del terreny o l'impacte que la iniciativa té al país. La signatura d'aquest dilluns ha anat a càrrec del director de la cursa, Gerard Martínez, i del soci executiu de l'ARA Andorra, Àlex Terés.

L'Andorra Ultra Trail Vallnord, la cursa de muntanya més important del país, arriba a la seva novena edició després que l'any passat superés la xifra rècord dels 3.100 participants, provinents de 41 països diferents.

La gran novetat d'enguany és la incorporació d'una nova prova - Eufòria dels cims- d'extrema duresa: 233 quilòmetres i 20.000 metres de desnivell aptes només per als escollits. La cursa s'afegeix a les ja conegudes Ronda dels Cims (170 km i 13.500 m D+), la Mític (112 km i 9.700 m D+), la Celestrail (83 km i 5.000 m D+), la Marató dels Cims (42,4 km i 3.000 m D+) i la Solidaritrail (10 km i 750 m D+).

Actualment ja hi ha més de 2.570 corredors inscrits de 47 nacionalitats diferents, i s'ha arribat al límit de participants per disputar la Ronda dels Cims, la Celestrail i la Marató dels Cims.