Sense vaga no hi ha congrés de mòbils
Hi ha paraules que a base d'anar sempre juntes s'han convertit en un concepte. Per exemple: Camarga i micròfon, Bárcenas i milions, rei i abdicació. Però, de totes, l'associació conceptual que més m'agrada és la que uneix "congrés de mòbils" i "vaga de transport públic". Ah, quina simpàtica i tradicional conjunció. Les vagues al transport públic són al Mobile World Congress el que les orenetes són a la primavera. I li diré més, crec que si un any no és convoqués cap vaga de transport públic durant el congrés de mòbils, el suspendrien (el congrés... bé, i la vaga, perquè llavors ja no tindria cap sentit fer-la, esclar). Sí, és cert que una ínfima part dels visitants vénen a conèixer les últimes novetats del sector de la telefonia, però la gran majoria vénen atrets per l'esperada vaga de transport públic. A Egipte les piràmides, a Manhattan els gratacels, a les festes d'Ana Mato el confeti i al congrés de mòbils una bona vaga de transport públic.
Pensi que les empreses punteres han posat a treballar la seva millor gent per integrar la vaga del transport públic al món de la telefonia d'avantguarda. Enguany es presentaran diverses aplicacions que et permeten, des del teu terminal, convocar una vaga d'autobusos, de metro o de les dues coses a la vegada. Paral·lelament s'oferiran demostracions del nou sistema d'ample de banda ecològic que funciona a base de crits reivindicatius. Si hi inclouen " readmisión despedidos " y " no a los servicios mínimos " s'aconsegueix una velocitat de transmissió de dades equivalent a 100 G. Destaca també la tecnologia de trencament de vidres d'autobús mitjançant mòbil. Només acostant el terminal al vehicle en qüestió, el vaguista peta totes les vidrieres sense haver de fer cap esforç. I, finalment, novetat estrella en carregadors. Funciona amb l'energia que desprenen les hòsties que els vaguistes foten als companys que volen treballar.