L'Spielberg andorrà

El MoraBanc Andorra presenta la seva sisena campanya de socis, amb una trilogia de microcàpsules sota el títol 'operació hashtag'

Com si fos Juràssic Park, Tiburón o E.T. durant aquests primers dies de setembre hem pogut gaudir amb expectació del que han estat els tres episodis de la ' operació hashtag'. Una sèrie de microcàpsules publicades pel MoraBanc Andorra, que han deixat ben clar que a Andorra tenim el nostre Spielberg particular.

Novament el que havia de ser un fenomen local ha traspassat fronteres i per ser objecte d'admiració de la majoria de seguidors del bàsquet de la península. Emoció i somriures és el que ha aconseguit aquesta triple seqüència que tenia un únic objectiu, tornar a tocar la fibra dels andorrans (tot i que també ho ha fet per terres espanyoles) i intentar arribar als 2.500 abonats que implin la Bombonera els dies d' ACB i d' EuroCup.

Aquesta temporada 2019-20 el BCA vol tornar a connectar i arribar als sentiments dels andorrans amb el #capicor que, tot i que segur que tindrà molt bona acollida entre els aficionats, segueix la línia dels anteriors #somunpais #hoportesdins #maipor #mesmaipor i #tudissimula. Ja saben allò que diuen que poques vegades segones part són bones, però aquí es nota el caràcter tossut i lluitador del BCA, no porten dues parts, sinó sis. Una mateixa línia comunicativa que ja va agradar en temporades anteriors i que estic convençut que no defraudarà aquesta.

Caldria que tots els andorrans de cap (nadius) i de cor (residents) fessin seu el nou 'hashtag'. D'aquesta manera es podria construir un projecte esportiu, fet amb el cap i sentit amb el cor, en el que s'exporta un país de 75.000 habitants per arreu.

L' Spielberg andorrà s'ho ha tornat 'a currar', aquest cop amb l''staff' tècnic i en Guille Colom com a protagonistes. I és que el Gabi del Diari fa temps que ha quedat enrere, com intueixo que també el Gabi del bàsquet. Ara ja és l''Spielberg andorrà', i si no que li preguntin a l' Oriola, en Pedro Martínez o a Sergi Llull.