Política 07/12/2019

Camp aposta per la tecnologia per potenciar el turisme a Canillo

Demòcrates+Independents vol renovar la web i l'aplicació mòbil per donar més visibilitat als negocis de la parròquia

Ara Andorra
2 min
El candidat de Demòcrates+Independents de Canillo, Francesc Camp, aposta per la tecnologia per potenciar el turisme. / DEMÒCRATES

Andorra la VellaLa candidatura de Demòcrates+Independents de Canillo considera que l’ús de la tecnologia “és avui imprescindible" si es vol "una estratègia turística d’èxit”, tal com ha assenyalat el cap de llista, Francesc Camp. “Els turistes utilitzen els canals en línia i les xarxes socials tant abans com durant i després dels viatges, i Canillo hi ha d’estar present si volem que aquests turistes ens vinguin a veure i deixin més despesa a la parròquia”, ha assegurat.

Per aconseguir aquests objectius, la candidatura canillenca vol “renovar la web i l’aplicació mòbil de turisme per fer-la més atractiva". L’objectiu és donar més “visibilitat als negocis turístics de la parròquia i fer propostes de plans diaris d’activitats de lleure perquè el turista es quedi més d’un dia”, ha plantejat Camp.

El cap de llista ha indicat que “cal explotar les sinergies entre els diferents agents turístics de la parròquia: Grandvalira, Palau de Gel, hotels, restaurants, comerços, apartaments turístics, etc. per fidelitzar els visitants i incrementar la seva despesa”. Aquest objectiu s’assolirà, ha dit, “integrant dins l’aplicació funcionalitats que permetin al visitant adquirir directament amb el seu mòbil serveis turístics dels establiments de la parròquia i aconseguir descomptes i gratuïtats en altres serveis en funció de la seva despesa”.

“La coordinació amb la fundació Actua Tech permetrà disposar de dades per conèixer millor els turistes, el que ens ajudarà a optimitzar les accions que durem a terme per potenciar el sector”, ha afegit Camp. Paral·lelament, ha destacat que promouran "la connexió wifi a tots els pobles de la parròquia" a fi que els visitants "tinguin més facilitat d’accés en línia a tota l'oferta turística" i també es pugui interactuar millor amb ells”.

stats