Caldea torna a superar el 2018 la barrera dels 400.000 visitants l'any

L’agost ha estat el mes principal per al termolúdic, tant en termes de freqüentació com d’ingressos

Caldea ha registrat un total de 403.008 visitants durant aquest 2018, la qual cosa suposa un increment de visites respecte del 2017 i una millora dels ingressos obtinguts amb relació a l’any anterior. Així doncs, el centre tanca l’exercici amb un EBITDA que s’acosta als 3,5 milions d’euros. El 18% dels clients han optat per Inúu, i l’altre 82%, 331.492 persones, han accedit al termolúdic.

Les dades de freqüentació assolides a Caldea han estat positives, i han consolidat l’hivern, l’agost i la cua de l’any, el període que va del setembre al desembre, com els moments clau en nombre de visitants, segons informa Caldea en un comunicat.

Pel que fa al període hivernal, de gener a març, destaca el fort creixement registrat en aquest darrer mes en què, l’any passat, el centre va rebre 32.143 persones, i enguany 44.984, una diferència del 40% més respecte del març del 2017. Aquest increment s’explica pel fet que la Setmana Santa 2017 va ser a l’abril, i que la d’aquest 2018 ha tornat a ser al març, amb un hivern més curt que el del 2017.

També cal destacar especialment el nombre de visitants registrats durant els mesos de novembre i de desembre. L’any passat, durant el mes de novembre, el centre va rebre uns 25.360 clients, i enguany n’ha rebut 28.795, un 14% més respecte del novembre del 2017.

No obstant això, l’agost ha estat el principal mes de l’any per a la companyia, tant en termes de freqüentació com d’ingressos. Tot i haver rebut 50.075 clients, la xifra va quedar lluny de la que es va registrar l’agost del 2017, en què Caldea va rebre un 6% més de visitants. Aquesta davallada hauria estat produïda pel ressorgiment de destins més llunyans del Mediterrani que han aconseguit deixar enrere les seves crisis politicoeconòmiques, com és el cas de Grècia, que ha registrat creixements de doble dígits pel que fa a l’arribada de turistes.

La direcció valora molt positivament els resultats fruit de la consistència en l’estratègia comercial i de màrqueting, així com de la implementació de millores tecnològiques que han garantit una major usabilitat en el procés de compra i l’automatització del procés de 'check-in' i obtenció de polseres per accedir al centre.