FEDA vol conèixer l'opinió dels clients

Portarà a terme enquestes telefòniques a 500 usuaris fins el 23 d'octubre

Fins al 23 d'octubre, FEDA portarà a terme un total de 500 enquestes telefòniques que tenen com a objectiu conèixer de primera mà les inquietuds i suggeriments dels usuaris en relació al servei que presta la companyia.

Aquesta enquesta, que és una pràctica habitual de FEDA cada tercer trimestre de l'any, constarà de quaranta preguntes que estaran relacionades amb el servei que ofereix, el subministrament elèctric, l'atenció al client, la informació que s'ofereix als clients en la factura o en altres canals de comunicació, la  imatge de la companyia i sobre els nous projectes que s'estan desenvolupant, en relació a la cogeneració i la mobilitat elèctrica.

De les 500 entrevistes, 250 seran a clients domèstics i 250 a clients professionals i els resultats serviran, segon la mateixa FEDA, per "millorar aquells àmbits en què es detecten mancances, a més de tenir en compte les inquietuds dels usuaris en l'orientació de l'empresa com a servei públic".