Societat 14/11/2019

Més de 8.000 euros recaptats en la Setmana contra el càncer de mama

Saravia diu que estan "contents per la implicació de tants col·laboradors"

Agència Ana
2 min
Material que Assandca venia en un dels estands que va habilitar durant la Setmana contra el càncer de mama. / ASSANDCA

Andorra la VellaLes diverses iniciatives celebrades al llarg de la Setmana contra el càncer de mama 2019 aconsegueixen sumar més de 8.000 euros. El Dia internacional contra el càncer de mama es commemora cada 19 d'octubre. Així, la Setmana contra el càncer de mama d'enguany es va estendre del mateix dissabte 19 fins al diumenge 27 d'octubre, quan es va tancar amb la Caminada contra el càncer, la recaptació de la qual, serà anunciada properament. Des de l'Associació Andorrana Contra el Càncer (Assandca) han valorat la gran implicació de diferents empreses i entitats i així, el president, Josep Saravia, ha comentat que estan "contents de comptar novament amb la implicació del tants col·laboradors que, a més de donar visibilitat a la malaltia, perseveren en accions comercials a fi de sumar suport als malalts, en aquesta ocasió a les afectades pel càncer de mama".

Enguany s'han repetit accions que es venen fent des d'anys enrere, com la venda de la polsera solidària de Mo Complements o dels perfums solidaris de farmàcia Torrent. Com a novetat, en aquesta ocasió el club de bàsquet MoraBanc Andorra ha proposat una acció de recaptació consistent en la venda de la polsera #MaiPor, que es podia adquirir al pavelló el dia de partit i als establiments de farmàcia Galeno i Perfumeria Júlia durant la setmana. Tal com informen des d'Assandca, Perfumeria Júlia ha "multiplicat les accions" i així, a més del maquillatge i massatge solidaris, el client tenia l'opció de donar a l'associació un euro per cada producte comprat de la marca pròpia de Júlia o per les despeses al Lounge Bar, el Museu del Perfum i el Beauty Space. Pel que fa a farmàcia Galeno va oferir un taller infantil solidari d''slime', a més d'una manicura solidària i la donació d'un euro per la compra de productes de marca pròpia.

També han estat novetats el torneig de pàdel que va organitzar Principadel, les inscripcions al qual anaven destinades a la lluita contra el càncer; la manicura solidària del centre d'estètica Stillness i la polsera 'Beauty Days' dels magatzems Pyrenées Andorra.

stats