Educació

Denuncien endarreriments en el bus escolar

Un grup de famílies del col·legi Mare Janer alerten que els retards són greus i que en 14 dels primers 15 dies d'escola els alumnes han arribat tard a classe

ARA Andorra
26/09/2025

Andorra la VellaUn grup de pares i mares d'Encamp han denunciat els endarreriments que de manera reiterativa pateixen els seus a l'hora d'anar al col·legi Mare Janer a conseqüència del bus que els ha de recollir, una situació que tenen un impacte directe en l'aprenentatge i el desenvolupament acadèmic dels estudiants. Segons recull RTVA, els afectats denuncien que els retards són greus i que en 14 dels primers 15 dies d'escola han arribat tard a classe.

A hores d'ara, les famílies ja han posat els fets en coneixement de Transport i del servei de transport escolar, però alerten que no hi ha hagut cap canvi en la situació. D'aquesta manera, titllen "d'intolerable i inadmissible" la situació. De fet, des del Mare Janer també afirmen que els alumnes sovint arriben "molt tard".

Cargando
No hay anuncios

Amb tot, les famílies reclamen "mesures immediates" per tal de garantir una regularitat i puntualitat en el servei.