Festival 'Innovation' al Pas de la Casa: continua la telenovel·la

Els promotors estudien accions legals contra l'empresa andorrana que va organitzar l'esdeveniment i els acusen de manca de professionalitat

Un moment del festival, exposat a través de les xarxes socials / juniormicha
C.g.
24/03/2016
3 min

Si a principis de setmana els responsables d'Elit Serveis Turístics, l'empresa andorrana organitzadora i receptiva del festival 'Innovation in the snow' que es va celebrar el passat cap de setmana al Pas de la Casa, carregaven contra els organismes públics del país per les traves posades i les "excessives exigències" (moltes relacionades amb la seguretat), ara són els promotors de l'esdeveniment, Innovation, els que han manifestat públicament el seu desencís amb com es va desenvolupar el festival. Concretament, carreguen contra la pròpia Elit Serveis Turístics pel que consideren mancances a l'hora d'organitzar el festival. Fins i tot han anunciat que estan estudiant accions legals contra l'empresa andorrana. Tot plegat, reforça encara més el que s'assegurava des de la pròpia Elit Serveis aquest dilluns: "és molt improbable" que 'Innovation in the snow' torni a trepitjar el Pas de la Casa. Ni les institucions públiques, ni els organitzadors ni ara tampoc els promotors han tret benefici econòmic d'aquesta proposta musical.

L'empresa Innovation, de procedència anglesa i especialitzada en grans esdeveniments musicals a Londres, a tot el Regne Unit i també per Europa, va fer arribar aquest dimecres una comunicació a totes les persones que van adquirir els paquets per al festival del Pas de la Casa. En aquesta, reconeixen que el festival no va estar a l'alçada del que ells ofereixen, lamenten la insatisfacció entre els assistents i asseguren que ells estan igual "d'enfadats amb com va anar el cap de setmana".

A partir d'aquí, expliquen el desenvolupament de com va anar la logística per a l'organització del festival. "Com que Andorra és un Principat fora de la Unió Europea, per fer un esdeveniment d'aquestes característiques allà, totes les operacions s'havien de realitzar amb companyies locals d'Andorra", des dels 'transfers' de l'aeroport, les guies, les reserves als hotels, el lloguer d'esquí, l'obtenció de llicències, la venda d'alcohol, fins a la seguretat. L'empresa andorrana "assegura que s'especialitza en l'organització de vacances d'esquí i esdeveniments", exposa Innovation. També expliquen que, en una trobada el setembre passat, "ens van assegurar que eren capaços de prestar el servei i el personal necessari per celebrar aquest esdeveniment al Pas de la Casa".

Però a partir d'aquí tot es va començar a torçar, exposen des de l'empresa anglesa. Expliquen que ells van donar tota la informació sobre els clients i les seves reserves a Elit Serveis Turístics perquè mitjancessin amb les empreses de transport, els hotels i les botigues de lloguer d'esquí. "Garantim al 100% que tota la informació de reserves va ser enviada correctament, res hauria d'haver anat malament", exposen.

Però no va ser així, lamenten des d'Innovation. "Elit Serveis Turístics mai va posar el suficient personal o atenció en cuidar" els clients, o en complir la seva part de l'acord. Molts assistents es van quedar penjats als aeroports esperant que algú els vingués a buscar. No es van emetre paquets de benvinguda, tampoc polseres ni informació sobre lloguer d'esquís. "La majoria dels dies que va durar l'esdeveniment ens els vam passar arreglant els errors d'Elit Serveis Turístics", asseguren.

En aquest sentit, i partint d'acusacions creuades, Elit Serveis Turístics assegurava aquest dilluns que els problemes amb els 'transfers' eren culpa de l'empresa anglesa, que no va fer vols tancats i permetia als assistents arribar als aeroports a qualsevol hora del dia.

Accions legals

Per tot plegat, Innovation està actualment buscant assessorament legal per preparar accions civils contra tots els involucrats, expliquen en aquest comunicat adreçat a tots els assistents al festival celebrat al Pas de la Casa. Així mateix, i després de tornar a criticar l'empresa andorrana i reiterar que els reclamaran responsabilitats, ofereixen descomptes per a tots els afectats per a esdeveniments similars que estan organitzant.

stats