Fiscalia sol·licita una pena de vuit anys per a l'autor de la violació en una discoteca d'Andorra la Vella
La defensa detalla les greus seqüeles per a la víctima, que ha patit addiccions i ha necessitat suport psicològic
Andorra la VellaEl judici per la violació que va denunciar una dona en els lavabos d'una discoteca d'Andorra la Vella ha començat aquest dilluns. Uns fets que van tenir lloc l'octubre del 2024 entre un turista francès i una espanyola, i que van provocar l'ingrés provisional en presó del presumpte autor del delicte.
En la seva versió, la dona assegura que li va demanar fins a quatre cops a l'home que parés, tal com detalla RTVA. Però no només no va aturar-se, sinó que li hauria començat a tapar la boca.
Un relat que compagina amb la declaració de les amigues, que detallen que van trobar la víctima tacada de sang i plorant. La defensa també apunta a les greus seqüeles emocionals per a la denunciant, amb addiccions i necessitat de suport psicològic. Uns fets que porten fiscalia a sol·licitar fins a vuit anys de presó per delictes de violació i lesions.
La defensa, no obstant això, considera que la relació va ser consentida i que no hi ha proves de la violació. Una versió que els porta a demanar l'absolució del cas.