Societat 03/11/2017

La màgia de Frozen de Disney aterra al Principat coincidint amb l'Andorra Shopping Festival

L'espai 'Frozen: una aventura de l'Olaf' estarà situada a la plaça de la Rotonda fins el 5 de gener, amb activitats de lleure pels més petits i les seves famílies

Ana
2 min
Un nens fotografiant-se al trineu de l'espai Frozen Disney de la plaça de la Rotonda. / L. M. (ANA)

Andorra la VellaConvertir Andorra en un destí de pel·lícula. Amb aquest objectiu s'ha obert al públic, aquest divendres a la tarda, l'espai Disney situat a la plaça de la Rotonda, relacionat amb la màgia, la il·lusió i l'alegria de 'Frozen: una aventura de l'Olaf'. La iniciativa és fruit de l'aliança entre Andorra Turisme i Disney i tot l'espai s'ha creat específicament per al Principat. La mànager estratègic de Disney, Anna Nogués, ha dit que "és el primer cop que fem una cosa així" i ha afegit que "estem molt orgullosos que sigui a Andorra i amb Andorra Turisme". L'espai es dirigeix especialment a les famílies, ja que aplega "conceptes molt associats a l'època de l'any en què estem, amb els valors de Disney i totes les experiències que es poden viure a Andorra", ha explicat Nogués.

A dins la cabana de fusta d'Arendelle i amb la música de la pel·lícula de fons, els més menuts podran fer diverses manualitats: pintar dibuixos de Fronzen, fer polseres, muntar un passador de l'Elsa pels cabells i preparar guarniments per a l'arbre de Nadal. A l'exterior, també hi trobaran una cabina de fotografia instantània i un trineu. Tot això, de manera gratuïta i acompanyats sempre d'uns monitors. L'espai Frozen Disney s'ha obert aquest divendres coincidint amb l'Andorra Shopping Festival, que comença aquest dissabte, però s'allargarà fins al 5 de gener. A més, s'ha escollit aquesta temàtica perquè el proper 1 de desembre s'estrenarà als cinemes un curt de la pel·lícula titulat 'Coco', ja que la segona part del film no s'estrenarà fins a finals de 2019.

Aquest espai Frozen és una de les accions que Andorra Turisme havia previst amb Disney. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha explicat que volen considerar aquesta iniciativa com un "valor afegit" per als visitants "al voltant dels diferents esdeveniments que es faran a partir d'ara", pensant especialment en els nens i nenes i les seves famílies i "donar el toc de destí familiar". Budzaku ha dit que "estem molt centrats en promocionar la marca Andorra" i s'ha mostrat preocupat pels talls de les últimes hores a les carreteres que accedeixen al Principat des del sud, arran de la situació política que es viu a Catalunya. Malgrat tot, el gerent d'Andorra Turisme ha assegurat que no hi ha hagut cancel·lacions d'última hora, segons informacions de la Unió Hotelera, i ha recordat que "la nostra obligació és atendre bé les persones que vinguin" i perquè la seva estada "sigui el més agradable possible". A més, l'Andorra Shopping Festival 2017 és atípic, ja que es va promoure pensant en el pont de l'1 de novembre i enguany no hi ha estat. Per això, Betim Budzaku ha dit que "és un repte" veure com pot afectar en el global de l'esdeveniment.

stats