La ira cap als impostos fa somiar part del jovent espanyol amb marxar cap a Andorra
La desconfiança dels menors de 35 anys en el sistema fa que cada vegada es qüestionin més els impostos
Andorra la VellaEl fenomen de youtubers espanyols marxant a Andorra no és el moviment d'uns pocs individus, sinó que és un tema d'actualitat al país veí que alguns periodistes comencen a vincular amb un canvi social més profund, especialment en el jovent espanyol.
Un somni que neix de la profunda desconnexió dels espanyols menors de 35 anys amb l'estat del benestar i el pagament d'impostos. Així ho apunta una informació de El País, que recull dades d'una enquesta del CIS que assegura que gairebé un terç d'aquest sector de la societat pensa que viurien millor sense pagar cap impost.
Un pagament elevat d'impostos per a un estat del benestar que, segons les dades, no té la capacitat d'oferir prosperitat o possibilitat d'avançar a les classes baixes. Un ascensor social avariat d'un sistema que, incapaç de donar resposta als problemes dels joves, està cada vegada més qüestionat.