Jordi Segarra és el director estratègic de la campanya 'Ara és l'hora' que promou el sí-sí a la consulta catalana

Jordi Segarra com a director estratègic, i Xavi Pons com a membre de l'equip, són els dos andorrans que formen part de la campanya de l'ANC i Òmnium Cultural

Òmnium Cultural i l'ANC presenten la campanya unitària pel 9-N / PERE VIRGILI
Ana
18/07/2014
1 min

Andorra la VellaDos andorrans formen part de l'equip de la campanya que ha engegat l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural per promoure el doble vot afirmatiu en la consulta convocada per al 9 de novembre: 'Ara és l'hora'. L'assessor en comunicació política, Jordi Segarra, serà l'encarregat de dirigir estratègicament la campanya, i el dissenyador Xavi Pons forma part de l'equip que dissenya les línies gràfiques i en supervisa la implantació.

Segons van explicar els seus promotors, l'ANC i Òmnium Cultural, la campanya 'Ara és l'hora' tindrà en les noves tecnologies un pilar fonamental. L'objectiu és sumar 500.000 persones més al sí-sí per 'garantir' una victòria inapel·lable a la consulta.

Per aquest motiu, han contractat l'empresa americana Blue State Digital, l'assessora política de les campanyes que van dur a l'elecció de Barack Obama a la Casa Blanca, de Dilma Roussef al Brasil, de François Hollande a França o d'Enrique Peña Nieto a Mèxic.

L'empresa també ha estat contractada pels unionistes escocesos que fan campanya pel no en el seu referèndum, però segons va explicar Muriel Casals, presidenta d'Òmnium, no s'ha acostat a la campanya pel doble sí a Catalunya per interès econòmic, sinó per l'interès que ha despertat internacionalment el moviment ciutadà.

stats