Societat 12/05/2022

Martina Klein presenta la proposta de Lo de Manuela per a la primavera-estiu

L'empresària i exmodel, una de les fundadores de la marca de decoració i tèxtil de la llar, ha estat l'encarregada de mostrar les novetats

ANA Economia
2 min
Martina Klein ha presentat la seva proposta primavera-estiu de Lo de Manuela, aquest dijous a Pyrénées Andorra.

Andorra la VellaFa un any que Martina Klein i la seva marca de decoració i tèxtil de la llar Lo de Manuela es van instal·lar a Pyrénées Andorra . Des d'aleshores, la firma ha estat un referent a la secció 'home&deco' de la tercera planta i les seves propostes marquen la línia del que serà l'estil de decoració de la pròxima temporada. En aquest sentit, aquest dijous l'empresària i exmodel ha estat present al Principat per presentar la nova oferta que la marca ha preparat per a la primavera i l'estiu. Es tracta de diverses col·leccions, que es podran trobar de manera exclusiva a Pyrénées Andorra , que ha mostrat davant d'una quinzena d'assistents inscrits prèviament a l'acte per ser els primers a descobrir les novetats. En aquest sentit, Klein ha fet una selecció d'objectes i materials tèxtils que mai abans s'havien pogut veure al nostre país, i els quals formen part d'inspiracions mediterrànies i africanes. "Creiem que les col·leccions no moren sinó que han de continuar, crear noves vides i s'han de saber barrejar les unes amb les altres", ha remarcat la cofundadora de Lo de Manuela.

Martina Klein ha presentat la seva proposta primavera-estiu de Lo de Manuela, aquest dijous a Pyrénées Andorra.

L'empresària ha insistit en el fet que l'essència de Lo de Manuela són els viatges inspiradors que fa una de les tres fundadores i que "doten d'història cada objecte", per fer donar-li "personalitat pròpia i vincular-los als nostres records". Durant la seva presentació també ha refermat que, "si som exigents amb les persones que deixem entrar a la nostra vida, també ho hauríem de ser amb els objectes que decoren la nostra llar".

Per la seva banda, el director de màrqueting de Pyrénées Andorra , Angel Alonso, ha mostrat la seva satisfacció per "poder tornar a oferir esdeveniments d'aquest tipus als nostres clients i amics, ja que amb la pandèmia de Covid-19, els actes s'havien restingrit". En aquest sentit, ha afegit que durant els darrers mesos, Pyrénées s'havia vist limitat a "només informar de nous productes, en comptes d'oferir experiències així, que és el que realment ens dona valor".

stats