180 paraules d'Andorra al joc 'Al meu poble en diem...'

L'interactiu sobre llengua de l'ARA ja disposa de 180 paraules entrades d'Andorra, de cinc poblacions diferents. Encapçala el rànquing Encamp amb 88 paraules

OBJECTIU  A l’interactiu Al meu poble en diem... els lectors de la web de l’ARA seran els encarregats d’incloure les paraules  que es fan servir als seus pobles i escriure’n la definició més precisa en relació a l’ús que en fan. L’eina permetrà  que la riquesa del català sigui un element de debat entre els usuaris del diari, ja que permetrà el diàleg entre ells.
Ara Andorra
11/08/2014
1 min

Andorra la VellaCreix l'èxit del nou joc sobre llengua engegat pel Diari ARA a través de la seva web i l'interactiu ' Al meu poble en diem...'. Aquest matí de dilluns, poc més d'una setmana després que es posés en funcionament, ja ha rebut més de 38.814 visites. Els usuaris han incorporat fins ara 15.286 paraules, que s'han vinculat a 997 pobles on es parla català.

A Andorra, ja s'han recollit 180 paraules de cinc poblacions diferents. Els pobles amb més participació han estat Encamp i Andorra la Vella, on es poden trobar mots com pessó, cortal, lloser, bringuera, donja, carrota, trumfa, pitavola, serenalla o borrufejar.

stats