Les propietàries de Balanzen publiquen les imatges que enxampen un lladre 'in fraganti'
Les dues influencers residents que regenten el negoci, Andrea Garte i Abril Cols, han reclamat que es retorni el material furtat
Andorra la VellaLes creadores de contingut Andrea Garte i Abril Cols, que gestionen la cafeteria Balanzen, han fet públic un robatori que hauria tingut lloc al seu local i que hauria afectat alguns clients. A través de les seves xarxes socials, han explicat que una parella s’hauria endut una bossa amb productes de cosmètica que pertanyia a uns joves.
Per denunciar els fets, han difós a TikTok imatges captades per les càmeres de seguretat de l’establiment. En el vídeo s’hi pot observar com, presumptament, un home agafa la bossa i la col·loca discretament amb el peu en un punt concret perquè la dona la pugui introduir a la seva bossa de mà abans de marxar.
Garte i Cols asseguren que podrien identificar les persones implicades i els han demanat públicament que retornin l’objecte sostret, recordant que es tracta d’un regal de la mare d’una clienta. A més, han afirmat que ja estan estudiant accions legals amb l’objectiu d’evitar que situacions similars es repeteixin al seu establiment.