Serà TheGrefg el primer youtuber a viatjar a l'espai?

Vol que empreses dedicades en el turisme espacial li ofereixin l'oportunitat de formar-ne part d'una missió

Imatge de TheGrefg
ARA Andorra
06/03/2025
1 min

Andorra la VellaEl creador de contingut TheGrefg ha manifestat el seu desig de convertir-se en el primer youtuber a viatjar a l’espai. Després de conversar amb Jesús Calleja, el primer espanyol no astronauta a viatjar a l'espai i superar la línia de Karman. TheGrefg ha fet una petició pública perquè alguna companyia aeroespacial li ofereixi l’oportunitat de fer el mateix viatge. "Si algú em vol portar a l’espai, que ho faci", ha declarat en un dels seus vídeos. Tot i això, no ha aclarit si estaria disposat a pagar el cost milionari que Blue Origin exigeix per aquest tipus de missions.

Jesús Calleja, aventurer i presentador de televisió espanyol, es va convertir recentment en el primer ciutadà espanyol no astronauta en superar la Línia de Karman. El seu viatge, retransmès en un programa especial de Mediaset, el va portar a l’espai juntament amb cinc tripulants més, on van poder experimentar la ingravidesa. L’amistat entre tots dos va començar durant la gravació d’un programa al Nepal, on l’aventurer ja havia compartit amb el youtuber la seva intenció de viatjar a l’espai.

Aquest vol històric es produeix en un moment en què Blue Origin continua expandint les seves missions espacials. La companyia ha anunciat la seva pròxima expedició, NS-31, que comptarà amb una tripulació de sis persones, incloent-hi la cantant Katy Perry. La missió estarà liderada per Lauren Sánchez, una reportera nord-americana, qui ha destacat l’impacte inspirador que aquestes experiències poden tenir en les futures generacions.

stats