Actualitat

Al·lega que venia drogues per a evitar ser desnonat

Ha canviat d'advocat i ara desmenteix haver canviat droga per begudes alcohòliques en locals d'oci nocturn

ARA Andorra
24/02/2026

Andorra la VellaEl judici per tràfic de drogues que va impulsar l'operació policial Llops ha viscut aquest dimarts una nova jornada. Aquesta ha estat marcada pel canvi d'estratègia del principal acusat, que tal com recull RTVA ara canvia la seva versió inicial i ja no reconeix canviar estupefaents per begudes alcohòliques en locals d'oci nocturn.

L'acusat al·lega que va rebre un mal assessorament del seu advocat inicial, tot i que manté que ha distribuït cocaïna. Detalla que ho va fer per problemes econòmics, bàsicament per poder fer front al pagament del lloguer.

Cargando
No hay anuncios

Fiscalia, per la seva part, manté la voluntat de demanar entre sis i nou anys de presó per als quatre implicats en la venda de droga. Pel que fa als quatre processats pel consum, aquests haurien d'enfrontar una pena de tres mesos d'arrest condicional.