La policia alerta d'una nova estafa per SMS sobre paquets retinguts
Els SMS arriben des de diferents remitents i tenen com a objectiu generar alarma en el destinatari, fent-li creure que ha de fer una acció per recuperar un enviament
Andorra la VellaLa policia alerta d'una nova campanya de frau a través de missatges SMS que ja està circulant entre la població. Segons han informat a través les seves xarxes socials, es tracta de missatges fraudulents que es fan passar per notificacions relacionades amb paquets retinguts.
Els SMS arriben des de diferents remitents i tenen com a objectiu generar alarma en el destinatari, fent-li creure que ha de fer una acció per recuperar un enviament. No obstant això, la policia informa que aquests missatges són completament falsos i formen part d'una estafa.
Davant d'aquesta situació, les autoritats recomanen no accedir a cap enllaç inclòs en el missatge, no facilitar dades personals ni bancàries i, en cap cas, efectuar pagaments. Igualment, es demana als ciutadans que marquin aquests missatges com a brossa i els eliminin.