Economia26/01/2016

L’Andorra Convention Bureau aposta pel mercat nòrdic

Durant el 2015 l'ACB va realitzar 764 visites al mercat espanyol i francès i, 35 ja han confirmat que organitzaran esdeveniments al Principat

Ana

Andorra la VellaL’Andorra Convention Bureau (ACB) vol iniciar contactes amb operadors turístics de països nòrdics, tal com han exposat aquest dimarts a la sisena assemblea anual de l’ACB. La voluntat és que les empreses d’aquests països puguin celebrar al Principat reunions, trobades i viatges d’incentius. Amb aquesta oferta es vol donar resposta a un interès per l’oferta d’hivern que han manifestat diferents sectors professionals dels països nòrdics. Tot i així, l’objectiu prioritari continua sent el mercat espanyol (Catalunya i Madrid) i francès (sud de França).

A la sisena assemblea anual de l’Andorra Convention Bureau, que ha aplegat representants dels seus 28 membres, s’ha parlat de la voluntat d’atreure el mercat nòrdic perquè les empreses d’aquests països vinguin a Andorra a fer reunions, trobades, convencions i viatges d’incentius. Aquesta nova estratègia pretén establir contactes durant el 2016 amb operadors turístics nòrdics amb la voluntat de donar resposta a un interès per l’oferta hivernal que han manifestat diferents sectors professionals d’aquesta zona geogràfica.

Cargando
No hay anuncios

L’objectiu prioritari de l’ACB continua sent el mercat espanyol (Catalunya i Madrid) i francès (sud de França) però sense deixar de banda la promoció i comercialització de la candidatura andorrana a la resta d’Espanya i també a altres mercats llunyans.

D’altra banda, durant l’assemblea s’han presentat els principals eixos d’acció del 2016, com l’assistència a determinades fires professionals (Imex, IFTM Top Resa i EiBTM), l'organització de FAM Trips i visites directes a clients, a part de les accions de màrqueting i comunicació que es faran per promoure la comercialització de la destinació d’Andorra fora de les fronteres.

Cargando
No hay anuncios

A més, a l'assemblea també han fet un balanç de les diferents accions realitzades durant l’any passat centrades sobretot en l’especialització i consolidació del producte. L’ACB va tancar el 2015 amb 764 visites realitzades als mercats espanyol i francès, de les quals es van materialitzar 103 peticions per organitzar esdeveniments al Principat i finalment 35 d'aquestes han estat confirmades.