Microsites 10/04/2020

Un ajudant virtual que respon dubtes per WhatsApp

La Generalitat disposa des d'aquest divendres d'un bot que atén els ciutadans a través de l'aplicació mòbil

Elisabet Cortiles
1 min
El control en temps de pandèmia

Andorra la VellaMalgrat ser Setmana Santa el Govern no fa vacances i ha reforçat el servei d'atenció a la ciutadania perquè aquests dies la població pugui resoldre tots els seus dubtes sobre el coronavirus. Així es mantenen actius els telèfons 116 i 188, I també el 180 per atendre les demandes de les empreses.

D'altres han optat per solucions que puguin descongestionar les línies d'atenció al telèfon, com el govern català, que des d'aquest divendres ha creat un bot de WhatsApp per informar sobre la Covid-19. Qualsevol persona hi pot escriure, tant de dins com de fora de Catalunya. Hi ha dues maneres d'escriure al nou ajudant de la Generalitat; a través d'aquest enllaç gen.cat/whatsapp o guardant a l'agenda de contactes el número 681 012 012 i iniciant una conversa amb la paraula 'HOLA'.

La Generalitat és conscient que no hi ha cap canal de comunicació més potent que el xat en línia i ha arribat a un acord amb Facebook per poder fer difusió d'informació oficial a tota la ciutadania.

stats