Societat04/07/2020

Accés gratuït per a residents a les instal·lacions de Grandvalira

Ana

Andorra la VellaGrandvalira i Ordino Arcalís han presentat aquest dissabte les seves propostes per a tots els públics en una jornada inaugural al Mon(t) Màgic Family Park de Canillo, on els responsables de l’estació han destacat que “durant els mesos de juliol, agost i setembre, les estacions d’esquí i els seus entorns naturals es convertiran en una destinació ideal per gaudir de les activitats esportives, d’aventura i d’oci familiar”. D'aquesta manera, s'ha donat el tret de sortida a la temporada d'estiu, que s’allargarà oficialment fins al 13 de setembre, tot i que en alguns sectors com Canillo molt possiblement s’ampliarà a tots els caps de setmana, fins al mes d’octubre. A més, amb el forfet de Grandvalira, d’Ordino Arcalís i de Ski Andorra de la temporada 2019-2020, es tindrà accés lliure al telecabina de Canillo, Soldeu, així com al Funicamp i al Telecabina Tristaina d’Ordino Arcalís. I com a novetat, del 4 de juliol al 12 de juliol, tots els gins seran gratuïts per als residents d’Andorra.

La presentació ha comptat amb la presència del director de Màrqueting de Grandvalira, David Ledesma; amb director de desenvolupament de negoci de Grandvalira-Saetde, Xavier Salinas, i amb el director general de Grandvalira-Ensisa, David Hidalgo. Tots tres han coincidit en afirmar que “el principal objectiu de la temporada és la fidelització dels visitants habituals de Grandvalira; facilitar a la població d’Andorra que descobreixi la fantàstica proposta d’activitats que ofereixen les estacions i seduir als clients de proximitat d’Espanya i França perquè triïn Andorra com a lloc per passar les seves vacances d’estiu o fer escapades que els hi permetin evadir-se de l’angoixa que tots hem viscut recentment”.

Cargando
No hay anuncios

Així ho ha corroborat Ledesma, que ha destacat que “tenim l’oferta ideal per passar un estiu divertit en família, en parella, amb amics o sol per aquells que vulguin tranquil·litat. I oferim tot això en un entorn segur i saludable, accessible i a poca distància de les grans ciutats, d’on la gent t’he ganes de sortir i sentir-se lliure”.

Per la seva banda, Hidalgo ha volgut destacar l’esforç de Grandvalira per seguir millorant el seu producte d’estiu. "Aquest estiu com a novetat incorporem la possibilitat de viure una experiència de realitat virtual utilitzant unes ulleres 3D que afegeixen un punt més d’adrenalina a l’usuari del Màgic Gliss, una experiència molt recomanable per gaudir pares i fills. Això acompanyat de l’entorn natural del Forn de Canillo, així com la resta d’activitats que ofereix el Family Park, i el nostre Camp de Golf de Soldeu, ens fa confiar en el fet que serem una alternativa d’oci de muntanya molt interessant pel visitant que s’escapi a Andorra ”.

Cargando
No hay anuncios

A més, aquesta temporada els usuaris del Family Park disposaran d’una polsera que exerceix de forfet i millora l’experiència del client per accedir a les diferents activitats, ja que es van descomptant els serveis a mesura que es van consumint.

L’altra gran protagonista és la tirolina de 550 m de llargada que travessa el llac del Forn, i pels més atrevits el Bigairibag. Complementen l’oferta les visites guiades gratuïtes del Fornatura, i pels més petits, la multitud d’activitats, jocs, i tobogans, així com l’acrojump, el minigolf i llits elàstics entre altres. A la zona del llac del Forn, seguiran les activitats de patinets d’aigua i piragües, així com l’arapahoe, el múixing d’estiu per passejar en trineus arrossegats per gossos.

Cargando
No hay anuncios

Un altre gran clàssic de l’estiu a Grandvalira és el camp de Golf de Soldeu, que disposa de 9 forats-par 33 i una longitud de 2.590 m en 16 hectàrees d’extensió. Un camp ideal pels amants del Golf i de la muntanya.

“La sensació de jugar en un camp de golf a 2.250 m d’altitud és única pels aficionats a aquest esport. Recordem que es tracta del camp més alt d’Europa on el jugador gaudeix d’unes vistes espectaculars. A més, aquest estiu com a novetat traslladem el Club House per guanyar més espai i millorar l’experiència del client, i per aquesta raó també obrim el restaurant Wine and Meat by Jean Leon, que aportarà un plus de qualitat a la nostra oferta d’experiències gastronòmiques, un aspecte que ens agrada cuidar al detall”, ha afirmat Hidalgo.