S'atrinxeren en un comerç de la capital per por a tornar a ser agredits

Una família de turistes es tanca en una botiga i alerta a la policia de la presència d'un home amb el qual s'haurien barallat hores abans a Encamp

Un cotxe policial al centre de la capital. / POLICIA D'ANDORRA
ARA Andorra
29/09/2025
1 min

Andorra la VellaLa policia va rebre un avís a dos quarts de dotze d'aquest diumenge després que els conductors de dos turismes s'estiguessin barallant a Encamp arran d'una discussió de circulació. Tal com expliquen les autoritats, les diferències entre els conductors -un turista i un resident- van acabar amb una agressió mútua que es va saldar amb ferides lleus i per la qual no es va necessitar assistència mèdica. Tampoc es va interposar cap denúncia per cap de les parts.

Una estona més tard, ja entrat el migdia, el turista i la seva família es van tornar a trobar amb l'home resident, en aquest cas conduint una motocicleta, al carrer Bonaventura Armengol d'Andorra la Vella. En aquest moment, la família va decidir atrinxerar-se en un comerç de la capital per por a l'home, ja que van manifestar que mantenia una actitud agressiva.

En aquell moment, els agents van tornar a intervenir desplaçant-se al comerç per parlar amb els turistes i controlant posteriorment l'home resident amb el qual s'havien agredit una estona abans. En un principi, la família va manifestar la voluntat d'interposar una denúncia, tot i que finalment ho acaben desestimant.

stats