Detingut un jove de 20 anys acusat de violar una menor de 17 a Ordino
L’avís el va donar l’hospital, que va atendre la víctima, una noia de 17 anys, que va manifestar haver patit una agressió sexual constitutiva de violació
Andorra la VellaLa policia va detenir, la matinada de diumenge a Ordino, un jove de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual. L’avís el va donar l’hospital, que va atendre la víctima, una noia de 17 anys, que va manifestar haver patit una agressió sexual constitutiva de violació.
Pel que fa a delictes contra la salut pública, la policia ha detingut dues persones durant el cap de setmana. Es tracta d’un home de 35 anys arrestat prop d’un local d’oci nocturn d’Escaldes-Engordany amb 0,7 grams de cocaïna i una cigarreta de marihuana; i d’un noi de 18 anys a qui es va controlar prop d’un altre establiment de la capital amb 11 pastilles d’èxtasi; 4,1 grams de marihuana i 0,8 grams d’haixix.
Finalment, els darrers dies, la policia també ha detingut, al Pas de la Casa, un jove no resident de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la Funció Pública per incomplir una ordre d’expulsió.