Societat 19/10/2016

Quatre carrils per intentar evitar les retencions

Les obres a la CG1 entre el pont de Fontaneda i la frontera del riu Runer preveuen aprofitar tot l'ample de la carretera per encabir dos carrils de pujada i dos de baixada

Ara
1 min
Dos carrils per a cada sentit entre el riu Runer i el pont de Fontaneda

El Govern es troba executant les obres de reordenació de la CG1 a la parròquia de Sant Julià que preveuen aprofitar tot l’ample físic de la carretera per a establir dos carrils de pujada i dos de baixada. El projecte comprèn el tram que es troba entre el pont de Fontaneda i la frontera del riu Runer. Aquest projecte va néixer a la Taula Nacional de Mobilitat i té com a objectiu donar agilitat circulatòria, tant de sentit de pujada i baixada a l’entrada i la sortida del país.

D’aquesta manera, s’aprofita l’amplada física de la carretera per a encabir quatre carrils, dos de pujada i dos de baixada, i s’eliminen els girs a l’esquerra a les alçades del Punt de Trobada, River i Sant Eloi, així com també els espais d’aparcament. L’amplada de la carretera entre la frontera del riu Runer i el Pont de Fontaneda és variable i està compresa entre els 12 i els 17 metres. Les obres també preveuen habilitar un carril bici des del River fins Sant Julià de Lòria, i des del Punt de Trobada fins la frontera en els dos sentits.

El projecte de reordenació dels carrils de circulació a la Carretera General número 1 entre el poble de Sant Julià de Lòria i la frontera del Riu Runer es va aprovar per la Taula Nacional de Mobilitat en data 15 de setembre d’enguany i va ser ratificat per la Junta de Govern del Comú el 10 d’octubre. El projecte està sotmès a informació pública i els interessats poden consultar-lo al Servei de tràmits del Comú.

stats