Publicitat
Publicitat

Neix Likids, un spa termal per a infants "únic"

Caldea ha inaugurat el nou espai infantil amb l'objectiu que atregui 25.000 visitants el primer any

Caldea ha inaugurat aquest dijous Likids, un spa termal per a infants d'entre 3 i 8 anys "únic al món", ja que tal com ha indicat el seu director, Miguel Pedregal, és la primera instal·lació que té tots els atributs d'un spa termal per a adults adaptats als nens. El termolúdic s'ha fixat com a objectiu que el nou espai pugui acollir, l'any vinent, fins a 25.000 visitants, la majoria nous usuaris de Caldea, tenint en compte que fins ara l'edat mínima d'accés era de 5 anys. Likids té una superfície de 400 metres quadrats on els infants podran gaudir de diferents atraccions d'aigua, tallers i activitats sota la tutela dels monitors, i mentre els pares poden visitar la resta d'instal·lacions sempre que estiguin localitzables per a qualsevol eventualitat. D'altra banda, Pedregal ha assegurat que les xifres de freqüentació de Caldea-Inúu des de principis d'any han crescut respecte l'any passat, de manera que es podria tancar l'exercici amb un creixement de 30.000 clients, arribant als 380.000.

Caldea-Inúu ha presentat aquest dijous el nou espai Likids, creat arran de la creixent demanda de les famílies de disposar d'un espai específicament dissenyat per als infants dins del termolúdic. Després de valorar diversos formats, finalment s'ha optat per concebre un spa termal amb les mateixes característiques que els dels adults, però adaptat als infants, convertint-lo en un espai únic sense precedents en cap altre lloc. L'objectiu del projecte és que sigui una experiència d'iniciació al termalisme per als infants, i que alhora els pares puguin gaudir d'una "estona d'evasió". A més, la iniciativa també permet disposar de més espai per als adults a la resta d'instal·lacions de Caldea.

El director de Caldea-Inúu, Miguel Pedregal, s'ha mostrat convençut que serà "un complement ideal" de la visita al centre, i és per això que s'han fixat un objectiu ambiciós d'arribar als 25.000 usuaris durant l'any vinent. L'espai té una superfície de 400 metres quadrats amb una llacuna central amb aigua a una alçada màxima de 40 centímetres, i amb diferents atraccions termals com els llits d'aigua, una zona de corrents, canons d'aigua, zona de bombolles, mini jacuzzi, sauna i diferents espais per fer activitats, com la zona 'Beauty experience', pensada perquè els més petits també es puguin fer tractaments facials, la manicura o massatges als peus, o un espai de joc amb dunes suaus.

Pedregal ha volgut destacar que la seguretat de la zona és un dels aspectes prioritaris, de manera que els infants estan sota el control dels monitors -com a màxim 15 nens per monitor-, i d'un socorrista. Tots els infants porten un braçalet amb les seves dades i amb les dades de localització dels pares, que han de disposar d'un telèfon operatiu, per al qual el centre els facilita una funda perquè no es mulli. La capacitat màxima de Likids és de 80 infants simultàniament, i el preu oscil·la entre els 12,50 euros per als infants de 3 a 5 anys fins als 25 euros per als d'entre 5 i 8 anys, tot i que també s'han creat paquets per a famílies amb preus més avantatjosos. El projecte, que s'emmarca dins del pla director a tres anys vista per renovar i millorar Caldea, ha tingut un cost de 500.000 euros.

Creixement de visitants durant el 2016

Pedregal també ha parlat de l'evolució de les xifres de freqüentació del centre en el que portem d'any. Ha assegurat que el primer semestre ha estat molt positiu, sobretot perquè durant el primer trimestre el nombre de visitants va augmentar entre un 15 i un 18% depenent del mes, mentre que durant el segon trimestre, tot i ser temporada baixa, es van mantenir les xifres de l'any passat. Pel que fa al juliol, hi ha hagut un creixement del 15% respecte al mateix període de l'any passat, i les previsions per a l'agost són també de poder augmentar els visitants, entre un 5 i un 8%, tenint en compte que és un mes que ja concentra una xifra molt important de negoci.

Per tot plegat, si es manté el ritme assolit durant el primer semestre, Caldea espera tancar l'any arribant als 380.000 visitants, 30.000 més que l'any 2015. Miguel Pedregal atribueix aquest creixement a tres motius: en primer lloc a la maduresa d'Inúu, que cada vegada és més conegut, té més demanda i els canals d'intermediació el venen amb més naturalitat. També a l'esforç de renovació que està fent Caldea, gràcies al pla director a tres anys vista aprovat fa un any i mig, i per últim, al fet que la recuperació econòmica cada cop està més consolidada, sobretot a Espanya, que és el principal mercat de Caldea.