Publicitat
Publicitat

Crèdit Andorrà torna a aconseguir dues normes ISO 9001 per la qualitat del servei

La decisió avala l’aplicació de les eines necessàries per garantir la millora continua en la satisfacció dels clients

Crèdit Andorrà ha renovat un any més les dues certificacions ISO 9001, que posen de manifest el manteniment d’un sistema de gestió de la qualitat i el compromís per oferir un alts estàndards en el servei que ofereixen l’àrea d’inversions del banc i la gestora Crèdit Andorrà Asset Management.

La certificació ISO 9001, que ha dut a terme la companyia BSI, demostra que se segueix amb el compliment dels requisits reglamentaris que marca la norma i amb eficàcia en l’execució de processos en la prestació de serveis i en la identificació de les necessitats dels clients.

La renovació d’aquesta norma, un any més, avala l’aplicació de les eines necessàries per garantir la millora continua en la satisfacció dels clients, així com en la qualitat del servei i dels productes que es comercialitzen, gestionen i administren. També certifica que la gestió dels recursos, els processos d’anàlisi, la formació del personal i la documentació que es lliura per assegurar la transparència amb els clients, es duen a terme d’acord amb els requisits que marca la norma.

José Luis Dorado, director de l’àrea d’inversions de Crèdit Andorrà, destaca que “la renovació d’aquestes dues certificacions posa de manifest el compromís a llarg termini amb el manteniment de l’excel·lència en la gestió i el servei que oferim als clients, així com la voluntat de tot l’equip de vetllar per la millora continua i la capacitat de proporcionar els més alts estàndards de qualitat”.

Etiquetes