Economia 20/07/2017

'El meu gestor', nou servei personalitzat de diàleg de Crèdit Andorrà

L’objectiu és afavorir la relació del client amb el gestor a través d’un nou canal de comunicació segur i confidencial

Ana
1 min
La seu central de Crèdit Andorrà. / ARXIU ANA

Andorra la VellaCrèdit Andorrà ha llançat el servei 'El meu gestor', un nou espai de diàleg amb el gestor que representa un pas més en la personalització dels serveis en línia de banca privada i té l’objectiu d’afavorir la relació del client amb el gestor a través d’un nou canal de comunicació segur i confidencial, segons informa l'entitat. El servei permet als clients mantenir una relació més propera amb el gestor.

Aquesta nova funcionalitat, que es troba disponible a la banca en línia e-Crèdit per als usuaris de banca privada, pretén que el client i el gestor puguin mantenir un contacte més proper, constant i còmode a través d’un nou canal que permet una comunicació bidireccional. Amb aquest servei, el client podrà intercanviar missatges, preguntar o resoldre dubtes, així com fer arribar al gestor qualsevol documentació.

‘El meu gestor’ proporciona una experiència segura i confidencial. L’usuari pot fer les gestions des de qualsevol dispositiu i només necessita connectar-se a la seva banca en línia.

Crèdit Andorrà fa un pas en la personalització dels serveis i la relació entre el client i el banc amb aquesta innovadora iniciativa, pionera al país, i que integra les últimes novetats tecnològiques amb la relació de confiança que proporciona el seu gestor. L’entitat està immersa en un procés de transformació digital amb la finalitat d’innovar en serveis, canals i personalització de la gestió.

stats