Publicitat
Publicitat

Un 2% més de forfets venuts aquest hivern a Grandvalira

Els mercats francès i britànic han registrat augments significatius, i s'ha recuperat el mercat rus, destaca el domini

Malgrat un inici de la temporada irregular pel que fa a nevades, Grandvalira ha tornat a marcar un nou rècord històric d'afluència de visitants aquest hivern, amb un increment del 2% del nombre de forfets venuts, superant els 1,76 milions. A més, és la cinquena temporada consecutiva que el domini creix. L'estació ha fet aquest dijous balanç de la temporada 2016-2017, que ha tingut una durada de 143 dies durant la qual s'ha assegurat una bona pràctica dels esports blancs gràcies al treball dels equips d'explotació. De fet, aquest hivern la producció de neu ha estat superior a les temporades anteriors, i l'equip de màquines ha acumulat un total de 27.028 hores, més d'un 5% més que la temporada anterior.

L'estació també destaca que les bones condicions de neu i el calendari de vacances dels diferents mercats han permès que l'afluència del mes de febrer fos la millor dels darrers sis anys.

Pel que fa a la Setmana Santa, el domini de la Vall d'Orient ha registrat més de 100.000 visitants entre el 8 i el 17 d'abril, una xifra que demostra que les dates més tardanes d'aquest període vacacional no han estat impediment per desplaçar-se a Andorra en comptes de les destinacions de platja.

Grandvalira també ha informat que els mercats francès i britànic han registrat augments significatius, i s'ha continuat amb la prospecció de nous mercats com el belga i el nòrdic, que han respost de forma molt positiva. A més, s'ha recuperat el mercat rus, que en les darreres temporades havia sofert una davallada per la situació conjuntural del país.

El director general de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño, ha valorat molt positivament el retorn de la inversió feta per a aquesta temporada, que va ascendir a 13 milions d'euros. Torreño ha indicat que les inversions "han estat molt ben acollides pels esquiadors, que valoren molt positivament l’esforç que fem temporada rere temporada per assegurar-nos que el seu pas per l’estació es converteix en una experiència memorable". En aquest sentit, ha afegit que l'atenció al client "és el punt més important de la nostra estratègia" i s'ha compromès a seguir treballant "en noves inversions que garanteixin una millora continuada del servei que oferim”. De fet, segons les 16.800 enquestes de satisfacció fetes durant la temporada, els visitants han puntuat amb notes superiors de 8 sobre 10 tots els serveis.