Publicitat
Publicitat

Turisme invertirà 2 milions d'euros per atraure un 4% més de visitants a l'estiu

La campanya d'estiu d'Andorra Turisme vol potenciar el país com a destí de vacances i d'escapades amb activitats a la natura i incorpora Alemanya com a nou mercat

La campanya d'estiu comença abans per arribar als mercats llunyans, entre els quals enguany s'incorpora Alemanya. Segons ha explicat el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, és un dels mercats més grans d'Europa "sobretot en el tema del turisme" i "la situació econòmica és bona". Aquest es considera un mercat amb molt de potencial pel que fa al turisme, encara que Budzaku ha admès que la comunicació és cara i hi ha molta competència però "creiem que de cara al futur funcionarà". A més, l'oferta de natura s'aprecia especialment en aquest país, ha considerat.

L'objectiu de la campanya és atraure un 4% més de turistes, fins als 790.956 visitants, ja que es veu una millora en l'economia dels països veïns i s'espera que la tendència positiva d'aquest hivern en la majoria de mercats continuï a l'estiu. Per assolir aquests objectius s'invertiran 2.045.000 euros, la major part dels quals a França i Espanya.

Seguint amb el lema 'Andorra és una altra història', la campanya d'estiu exposa l'oferta de natura per a famílies i visitants en general que volen gaudir del país sense neu. Així, els esquís es canvien per la bicicleta i s'aposta per les compres, visites culturals i activitats a l'aire lliure com el múixing. Tot això combinat amb els espectacles de la tercera edició de 'Scalada' del Cirque du Soleil, 'Storia'.

La comunicació començarà el 17 de març a Gran Bretanya, Holanda, Bèlgica i Alemanya, el 13 d'abril ho farà a França, el 8 de maig a Espanya i el 2 de juny a la costa catalana. El que es busca, ha exposat el gerent d'Andorra Turisme, amb la inversió de poc més de 2 milions és consolidar el país com a destinació de vacances per estades de 4, 7 o 14 nits i per fer-hi escapades de cap de setmana i ponts.

Pel que fa a la comunicació de 'Scalada', oficialment començarà el 17 de març, però Budzaku ha indicat que l'acord es va tancar abans amb l'objectiu que els hotels puguin incloure-ho en la seva comunicació i apostin per aquesta oferta "atractiva i que no suposa cap cost extra". La previsió és que hi hagi més establiments que ofereixin els paquets amb l'espectacle del Cirque du Soleil.