Contingut desorbitat

Molts negocis, tot i ser-hi 'online', estan perdent rendiment perquè s’estan produint molts canvis al sector que no són capaços d’assimilar

Si hi ha una cosa important i vertebral en una estratègia de màrqueting és el contingut. Actualment, però, el mateix contingut, o la sobresaturació d’aquest, és el principal causant que els consumidors hagin entrat en una crisi d''engagement' amb aquelles marques que els inunden diàriament amb contingut poc rellevant. Hem arribat a un punt en què la quantitat de contingut que es produeix és desorbitada i com a consumidors no som capaços d'assimilar-la.

La multitud de formats, plataformes i el volum de contingut massiu que es distribueix superen la capacitat del nostre cervell, que ha dit prou. Com es pot resoldre? Hem de redirigir l’estratègia basant-la en les audiències. S’ha d’estudiar què és el que les motiva, els seus comportaments, què esperen de nosaltres, i llavors podrem aportar valor i desenvolupar una relació amb ells. Aleshores sí serà el moment de definir la tipologia de contingut que hem de produir i a través de quins canals. I no a l’inrevés.

I és que molts negocis, tot i ser-hi 'online', estan perdent rendiment perquè s’estan produint molts canvis al sector que no són capaços d’assimilar. És en aquest punt on un bon plantejament estratègic guiat per professionals i que contempli tot un període i un mix de mitjans, té un paper determinant. I per suposat, cal filar prim i no perdre de vista mai les estadístiques, per així poder justificar i entendre l’impacte i l’abast de les nostres accions.

.