Grandvalira augmenta la facturació dels mercats internacionals un 40% les tres últimes temporades

El domini es manté en el Top 15 del rànquing mundial d'estacions d'esquí quant a afluència de clientela, i confirma que ha tancat la temporada amb un 2% més de forfets venuts

La quinzena temporada de Grandvalira s'ha tancat amb una nova campanya de rècord, amb un increment de forfets venuts del 2% respecte la temporada anterior, fet que manté l'estació en el Top 15 del rànquing mundial d'estacions d'esquí quant a afluència de clientela, segons les dades de l'informe 2017 del consultor Laurent Vanat.

El domini ha informat que les estratègies comercials per a la captació d'esquiadors de mercats internacionals dels últims tres anys han funcionat favorablement, sobretot en els mercats de França, Regne Unit i Rússia, i amb la consolidació dels mercats de Bèlgica i dels països nòrdics. L'evolució ascendent de la clientela internacional ha aconseguit que la facturació d'aquesta temporada hagi estat un 15% superior a l'anterior, i de més d'un 40% en les tres últimes temporades, referent als mercats internacionals.

Un altre dels indicadors positius de la campanya d'hivern 2017-18 ha estat l'increment del consum dels serveis de l'estació (escola d'esquí, restauració i activitats d'aventura), fet que consolida encara més l'oferta global del domini.

Grandvalira ha registrat fins als 8,36 metres de neu. Amb tot, l'estació ha admès que "meteorològicament ha estat una campanya marcada pels caps de setmana de condicions climatològiques desfavorables". No obstant això, el domini quasi no ha hagut de tancar cap dia, ja que les màquines han treballat 29.623 hores (un 10% més que en la temporada 2016-17), i s'ha activat 68 vegades el pla de prevenció d'allaus (PIDA). El domini ha gaudit de la totalitat del 210 quilòmetres de pistes esquiables gran part de la temporada "gràcies al treball de l'equip d'explotació".

Inversió 

Per a aquesta temporada, Grandvalira ha invertit 11 milions d'euros, destinats a tres grans eixos: la innovació, la qualitat i l'atenció a la clientela. En les tres últimes temporades, l'estació ha seguit una estratègia de posicionament de marca i venda en línia a través de les diferents plataformes tecnològiques, com la nova plataforma de vendes B2C que ha assolit un increment del 78% respecte l'any anterior, i un 112% més en les tres últimes campanyes de neu. 

Etiquetes