Okdiario pública rectificació de les acusacions contra Martí

El digital espanyol ha publicat un escrit de l'empresari Gilbert Montané

Okdiario s'ha retractat de les informacions publicades a inicis d'aquesta setmana. El digital espanyol ha publicat aquest passat dissabte un escrit de l'empresari Gilbert Montané, que segons les informacions publicades pel diari dirigit per Eduardo Inda hauria subornat al cap de Govern, Toni Martí, perquè l'empresa Jocs fos adjudicatària del casino. En l'escrit Montané deixa clar que mai ha subornat al cap de Govern mitjançant entregues de diners "en efectiu ni en cap altra forma durant, abans o després del procés d'adjudicació del casino".

El vicepresident de Jocs també deixa clar que mai ha mantingut trobades secretes ni de cap tipus amb Martí a l'hotel Andorra Park d'Andorra la Vella. Finalment, també recorda que mai ha tingut la seguretat que el concurs del casino fos adjudicat a la societat que ell participa. L'empresari andorrà va demanar als mitjans digitals que havien reproduït la notícia que publiquessin una rectificació com a pas previ a anar a la justícia.